Fullmatad helg

Jag saknar dig och du ringer inte. Fast jag har väntat på det läääänge :(


Min valborg bestod av GOOOOOD mat! Det gottigaste jag ätit på jävligt länge. Efter det söög kvällen totalt.

Dagen/kvällen/natten, eller vad man ska säga, efteråt innehöll en dansgala. Näldens dansgala. Det var både kul och mindre kul. Skoj att dansa med kikki iaf.

Igår var jag på Åres Sommarfesten. Det var riktigt kul att klä ut sig och träffa folk man inte längre träffar. Jag klädde iaf ut mig till doktor mugg, kanske slänger upp bild senare. Det var ju inte det smidigaste att springa runt med en toasits runt huvudet å simfötter på fötterna på krogen, men det var en upplevelse iaf! ;) Kvällen i sig var väl inte så jävla rolig, men som sagt, kul att träffa folk. Det började hemma hos Sofie Barkered där vi bytte om, sedan gick vi till Emma Edfeldt, å sedan till HR. Efter det blev det att vi hängde vid max innan krogen. Fråga mig inte varför! Sedan blev det krogen ett tag. Det hände inte speciellt mycket, gick inte att dansa så bra med outfiten.

Nu måste jag äta lite!
Min kikki♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0