Off to WE

Phiiessta
Ska strax ta bussen till WE för ännu en ansträngande dag :D
Känns satans skönt att allt skolarbete är klart! Vad som inte känns skönt är att min svenska är lika bra som kikki är på att vara seriös.
Tur att det går att radera det man skriver för att skriva det åtminstone lite bättre! Nu måste jag vaska nötterna innan jag går till bussen! vill slippa kuta till bussen för en gång skull.
Vet ni vad det är för likhet mellan att komma i tid till bussen och en polsk hora? Slapp springa! hahhah höhö. Nu måste min awesomenesss få vila lite, så jag skriver senare! poss min älskade läsare ♥
Filip got the powah!

Kommentarer
Postat av: k

you are my kenesiska hora <3

2010-05-11 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0