Hey hey hey

Heeeeej min kära blogg! det var ett tag sedan jag satt här och petade mig å näsan å skrev lite. Men nu är det dags att leta fram några goa snorkusar igen! I helgen som var hade systra mi fest. Det blev en liten halloweenfest med några norska kompisar till henne, tobbe, petter, simon å nå fler. Det var rätt gött innan vi for till krogen där det spårade ur lite. hehe. Kom inte ens in på krogen, lyckat. Lyckades ta springnota från taxin, men det kom jag inte på förrän dagen efter.
LMFAO – Shots
Den där låten kanske förklarar varför det spårade ur.
Nu har jag iaf fått det glada beskedet att jag ska få bo i Issas gamla lägenhet under vintern när jag jobbar som liftvärd. Kommer bli göööööttt. Så idag ska jag ner till den å fixa lite nya element och sånt. Sedan blir det väl inflyttningsfest till helgen hoppas jag. hehe.
Nä nu jävlar ska jag gå ner å käka frukost!
gå å lägg dig din sura människa. du vet vem du är

Kommentarer
Postat av: Simoooh

men tönt du kan ju inte ha inflyttningsfest när ja inte är hemma

2010-11-08 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0