Snart är det inflyttningsfest!

ja vad har du gjort idag då?
Well, jag vaknade, duschade och åt gröööt.

Var det gott? Ja, det var det.

Vad gjorde du sen då?
Jag åkte in till Åre å köpte nätverkskabel och en switch, så jag kunde fixa internet till lägenheten.

Jaha, är det fixat nu då?
Jajjemän, det är det!

Vad skönt då!
jorusatteeee.
Sedan har jag rengjort ugnen så den är renare än när den var ny, eftersom jag har en så otroligt duktig syster vad gäller städning.

Nu är det väl dags att sova

En sista fråga bara, har du sett någon rolig film på sistone?
Ja, jo, det har jag faktiskt! Jag kollade på Scott Pilgrim vs The World för någon vecka sedan, den måste ses!! Av alla.

Jaha, vad handlar den om då?
Det får du se efter själv i den här trailern:


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Så sjukt jävla bra film det där! Michael Cera!<3

2010-11-16 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0